NAJNOWSZE POSTY

Sernik na zimno z brzoskwiniami

Ten sernik dwukolorowy podbił serca wszystkich :) To bardzo dobry deser i wyjątkowo łatwy do zrobienia...znika bardzo szybko. Jest bardzo delikatny w smaku...kakaowo-waniliowym. Już nie powiem , że na upały idealny;) Bardzo polecamy z mężem...pomimo iż ograniczamy w domu słodkie, w tym wypadku się nam nie udało:)



Składniki;

  • biszkopty,
  • 40 dkg serka homogenizowanego waniliowego,
  • 1 jajko,
  • 25 dkg masła,
  • 10 dkg cukru,
  • kakao,
  • brzoskwinie,
  • galaretka smaku brzoskwiniowym,




Wykonanie;

Masło ucieramy z cukrem i z jajkiem na puszystą masę. Dodajemy serek homogenizowany i nadal ucieramy. Masę dzielimy na dwie części. Do jednej dodajemy kakao. Tortownicę wykładamy biszkoptami nasączonymi w kawie. Następnie wykładamy jedną masę a później drugą. Wkładamy do lodówki. W tym czasie przygotowujemy galaretkę zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Ja daje zawsze mniej wody niż w przepisie. Gdy galaretka zaczyna tężeć wykładamy na sernik owoce i zalewamy galaretką.






5 komentarze:

Ale wysoki wam wyszedł.
Zapraszam do siebie.

Renata Fert pisze...

Taaaak, sernik na zimno w tak upalne dni to idealne rozwiązanie! Prezentuje się apetycznie i z pewnością trudno mu się oprzeć! Ostatnio robiłam sernikowe rozdanie z miętą - fajnie orzeźwiające:) pozdrawiam!

Unknown pisze...

jutro go zrobię :) zapraszam do mnie.
http://wszystko-cokolwiek.blogspot.com/

gin pisze...

Wygląda cudownie :)

Anonimowy pisze...

A mi nie wyszło z tego przepisu.Nie wiem co zrobiłam nie tak.Porobiły się grutki i zwarzyło sie ,wywaliłam.Wszystkie skałdniki miały tą samą temperaturę.A żelatyny nie trzeba?