NAJNOWSZE POSTY

Mrożony torcik z rabarbarem

To była miłość od pierwszego wejrzenia. Gdy go zobaczyłam w Magazynie Kuchnia od razu wiedziałam, że go zrobię:) Bardzo smaczny, łatwy w przygotowaniu i co najważniejsze mało kaloryczny - jogurt i owoce plus trochę cukru, który zawsze możesz pominąć;)



Składniki;

  • 50 dkg truskawek,
  • 50 dkg oczyszczonego ,obranego i pokrojonego w kostkę rabarbaru,
  • 2 łyżeczki żelatyny,
  • 1/2 szklanki cukru,
  • 3 szklanki naturalnego jogurtu,
  • 3/4 szklanki pokruszonych herbatników zbożowych /wg. mnie można pominąć i ja tak zrobiłam/,



Wykonanie;

Żelatynę namaczamy w kilku łyżkach wody. Rabarbar zasypujemy cukrem zalewamy 1/2 szklani wody i rozgotowujemy. Zdejmujemy z ognia i dodajemy rozpuszczoną żelatynę. Studzimy. Po tym czasie miksujemy i dodajemy jogurt. Mieszamy. Mrozimy w zamrażalce co 15 minut mieszając. Jeżeli robicie torcik z opcja z herbatnikami to wykładacie dno tortownicy pokruszonymi herbatnikami. Na tej warstwie rozsmarowujemy masę z zamrażalnika. Przykrywamy folią i odstawiamy do zamrażalnika na 2 godz. Podajemy z truskawkami:) 




1 komentarze:

Kinga pisze...

Świetny pomysł! :)