NAJNOWSZE POSTY

Sok z dyni

Sok z dyni Zawiera witaminę A, B, B1, B2, C, E, PP, składniki mineralne takie jak miedź, potas, wapń, fosfor, magnez, żelazo, zawiera również błonnik
Dzisiaj smacznie, zdrowo i dietetycznie...

Składniki:
1 banan,
2 jabłka, 
2 marchewki,
500 g  dyni
100 g cukru
800 ml wody
szczypta cynamonu

Do garnka włóż marchewki, banana, jabłka oraz dynię.Zasyp cukrem, dodaj szczyptę cynamonu i zalej wodą. Zagotuj, a następnie zmniejsz odrobinę temperaturę i gotuj do czasu aż wszystkie składniki będą miękkie.
Blenderem zmiksuj całość przez kilka minut.Sok przelej do butelek.

4 komentarze:

Julia pisze...

o! dużo rzeczy z dyni już robiłam, ale soku jeszcze nie. koniecznie!

Edyta S pisze...

czy trzeba go pasteryzować?

Unknown pisze...

Ja nie pasteryzuje gdyz zaraz wypijam, ale mysle ze mozna:)

entomka pisze...

kupiłam dynię akurat na zupę i piernik, ale nie pomyślałam o soku .... hmmm, zaintrygowałaś mnie :)